El júnior aconsegueix la victòria a la incòmoda pista de Vallirana
29/03/08 -- Crònica -- Júnior Masculí
El júnior es presentava a Vallirana amb la baixa del Bruno, cosa que debilitava la defensa de l'equip, però amb ganes de demostrar que podia trencar la maledicció de la pista del Vallirana, en la que mai s'havia guanyat.
Així, s'ha sortit molt concentrat i s'ha aconseguit marcar el ritme del partit durant tota la primera part, aconseguint córrer només en moments puntuals i oferint un partit lent i d'atacs llargs com agrada als jugadors gelidencs, que així han tret de ritme al Vallirana. Així, s'ha arribat a la mitja part amb 9 punts d'avantatge.
A la segona part, no obstant, el Vallirana ha aconseguit canviar el ritme del partit gràcies a la seva defensa pressionant, però els gelidencs s'han sabut imposar superant aquesta pressió, tot i nombroses imprecisions per ambdós costats. Finalment, però les anades i vingudes al marcador han estat equilibrades, i el resultat sempre ha voltat els 9 punts de diferència de la mitja part, acabant amb una victòria per 11 punts, 47 a 58.
Aquest resultat és especialment significatiu per un motiu: durant tres anys seguits el Gelida s'ha enfrontat al Vallirana en la lliga, jugant els mateixos nanos pràcticament a un equip i a l'altre. El primer any, els dos partits es van resoldre amb victòria del Vallirana per 40 punts. El segon any, a fora es va perdre de 20 i a casa de 10. I aquest any, el primer partit es va guanyar a la pròrroga i el segon s'ha guanyat còmodament. Això és una bona mesura del progrés de l'equip que, contra el mateix rival (que, en teoria, també va millorant) ha passat de perdre de 40 punts a guanyar d'11 en només 2 anys. Felicitats nois!
Anotació:
Prados (21), Pau (12), Pablo (7), Sasha i Roger (6), Nil i Adri (3), Garci i Ruben.


