El júnior desplega un molt bon joc per derrotar al Martorell
16/03/08 -- Crònica -- Sots-21 Masculí
El júnior masculí rebia al Martorell, equip que havia derrotat als gelidencs a la seva pista i que a més, estava ben reforçat amb noves incorporacions. No obstant, i tot i la baixa del Roger, el júnior no es va deixar intimidar i va sortir a demostrar de què és capaç.
I això va fer durant tota la primera part. Els gelidencs van donar efectivitat el seu joc col·lectiu, i gràcies al bon moviment de pilota i a l'efectivitat del Pablo sota el taulell i els triples del Bruno, l'equip va anotar 41 punts, més dels que s'han anotat en altres partits sencers. A més, mitjançant alternances defensives centrades en aturar el joc individual del dos millors jugadors del Martorell, es va aconseguir deixar els visitants a tan sols 21 punts.
Al tercer quart es va començar més relaxat, i després de l'intercanvi de bàsquets inicial, el Martorell va posar una marxa més al seu joc i va aconseguir un parcial de 14-0 que va sorprende els gelidencs. No obstan, aquests van reaccionar, i van situar-se amb 10 punts de diferència a final del tercer quart.
Al darrer quart, després de que el Martorell anés mica a mica acostant-se al marcador fins als 2 punts de diferència (a manca de 3 minuts), el Marc Prados va agafar la responsabilitat, i anotant 12 punts tan sols en aquest quart (dels 26 totals), i gràcies també als triples del Nil i el Pau, l'equip va tornar a agafar la diferència de 10 punts que va mantenir fins al final (78-68).
Esperem que l'aturada de setmana santa no faci perdre el bon ritme als gelidencs, que, ara mateix, semblen intractables a casa.
Anotació:
Prados (24), Pablo (14), Pau (13), Bruno (10), Nil (8), Sasha (6), Adri (3), Garci i Ruben.


