Raco
Leftmenubot

Leftmenubot

Leftmenutop

Accés

Usuari: Contrasenya:

Leftmenubot

Dscn0433

Derrota del Preinfantil Femení davant el Castellbisbal

16/12/07 -- Crònica -- Preinfantil Femení

No va poder ser, el Gelida no es va poder endur una victòria i sorprendre al líder de la classificació, el Castellbisbal. El Gelida tornava a la competició després de la jornada de descans pel pont i va disputar un partit molt intens i igualat.

Les noies van començar concentrades i es van avançar al marcador, movent molt bé la pilota però sense acabar de finalitzar les opcions. El Castellbisbal, a partir de pèrdues de pilota del Gelida, finalitzava contraatacs i es posava per davant al marcador. El segon període va ser nefast pel Gelida, incapaces de connectar, les noies del Preinfantil corrien darrera del seu rival sense poder fer res. El Castellbisbal seguia en la mateixa tònica, sortien al contraatac i aprofitaven alguns rebots, fet que va eixamplar la diferència fins al ridícul 20-2. El Gelida encara no havia llençat a cistella en tot el segon període i restava un minut. Dues cistelles en els segons finals van reduïr la diferència a 14 punts. 

I va ser en el tercer període quan el Gelida es va transformar completament i va oferir els millors minuts en molt de temps, realitzant tot allò que es demana. Una defensa asfixiant, robant moltes pilotes i sortint el contraatac, el Castellbisbal reculava cada cop més, i si al principi es robaven les pilotes a la línia de triple, al final es robaven a sota la cistella del Castellbisbal. S'arribava a la mitja part amb un 28-18i les jugadores un altre cop dins el partit. El quart i cinquè període van ser inclús millors, deixant al Castellbisbal sense idees i vagant per la pista, sense saber com parar a un Gelida que robava totes les pilotes, frenava tots els contraatacs, capturava tots els rebots defensius i en atac movia la pilota ràpidament i amb criteri. El Gelida aconseguia posar-se per davant al marcador, 30-32, pero un parell de cistelles i un tir lliure deixava al Castellbisbal a l'inici de l'últim període 35-32. Amb les jugadores molt motivades però també cansades per l'esforç realitzat, el Castellbisbal va aprofitar dues jugades en què el Gelida es va precipitar, i una jugadora va aprofitar un parell de contres que va finalitzar sota la cistella.

Així doncs, el Gelida acabava perdent però cal estar orgullosos del partit, ja que es va oferir possiblement els millors minuts de la temporada, es va jugar davant d'un gran equip, que no cal oblidar-ho, ja que són les líders, i sobretot, el canvi d'actitud a dins la pista és encomiable. Quan la cosa es veia més negra que mai, van ser capaces de reaccionar i col·locar-se inclús davant del marcador.

La setmana que ve tanquem aquesta primera fase davant el Puigcerdà, el cuer, en un partit que en principi no hauria de presentar gaires dificultats. Us convidem a tots a passar pel pavelló municipal des de les 9.45 per acomiadar als diferents equips que disputin aquest últim partit abans de les vacances nadalenques.